2 d’abr. 2009

N del B (Nota del Blogger)

Fa poc vaig tirar la cavalleria per sobre de la creueta de PS3 arran de l'arribada de l'Street Fighter IV. Ara, havent-me agenciat una còpia de l'última entrega de la saga de capcom per excelència, rectifico (com a bon ex-periodista).

La creueta reacciona excepcionalment bé (en ocasions fins i tot en excés, "premiant-te" amb moviments devastadors enlloc del moviment que pretenies, i deixant-te amb el cul a l'aire en el procés). La dificultat està ajustada de manera mimètica a aquella de la segona entrega, tot i córrer a càrrec de noves incorporacions al planter de personatges (Seth i els seus procediments ens remet irremediablement a aquell Rugal del King of Fighters, o a aquell Akuma Final Boss de les entregues recents de la mateixa saga). De moment només n'he tastat un cop el modo arcade amb el senyor Ken Masters, i m'he endinsat en algun repte adicional, però manté l'essència de la seva matèria primigènia, i el fet que, desconeixent combos enciclopèdics, i tirant de cops puntuals ben posats on toca, Hadoukens i Shoryukens, fos capaç d'arribar amb certa comoditat als crèdits finals n'és la prova. Que segueixi així.

Soc conscient que tinc aquest racó bastant abandonat... A partir d'ara li donaré un nou rumb: passaré de criticar a ser criticat. Aviat hi penjaré les meves creacions, que és, en essència, el motiu pel qual va veure la llum aquest SESI STUDIO.

See ya.

7 comentaris:

Ryu_gon ha dit...

Bé, bé. Per fi te l'has pillat. Inicialment, la dificultat pot espantar una mica, sobretot per la tortura que suposa en Seth, fins i tot en nivell normal.

Ara bé, ja veuràs que amb 4 dies el mode Superdifícil et semblarà un passeig. On està el vertader repte és en els "desafíos" i en el live. Allà és on s'aprèn a patir jeje

PD: Reconec que en Ken en aquest SF està més inflat que mai. Fot unes hòsties que, si et trobes amb algú que domina els cancels i els cross-up, estàs perdut xd.

PD2: Ryu and Honda rules!

Vagi bé, figura

sesi ha dit...

Sí pisha, i ara sento pena pels pobres mortals usuaris de 360 ke no poden tirar de creueta! XDD

La idea dels desafíos en què has d'executar els moviments que se't diuen m'encanta, és una gran escola, però la meva pregunta és: QUINA NORMA NO ESCRITA DIU KE ELS COMBOS EN ENTRENAMENT I DESAFÍO T'HAN DE SORTIR AGAFANT EL PAD AMB ELS PEUS I EN CANVI AL MODO ARCADE HAS D'EXALAR SANG, SUOR I LLÁGRIMES!!!????

Per cert, tinc una invitació per tú. Ja t'ho concretaré.

sesi ha dit...

PD: la confusió inicial amb el tema creueta vé arran d'un pad fet pols en exposició a l'Fnac... =_=

Ubeinn ha dit...

Si creus que els combos de Desafío es poden fer amb els peus, quant arribis als de Desafío Difícil ja m'ho diràs...

Ryu_gon ha dit...

Doncs no sentis tanta pena perquè, tot i ser un stick, haig de dir que respòn bastant millor del que m'hauria imaginat abans de comprar el joc. Això no treu que en determinades ocasions em putegi de mala manera i no pugui clavar un ultra quan em ve de gust.

Bé, els combos dels desafíos no sé com els faràs tu, però per mi n'hi ha alguns que són autèntiques pedres. Ara jo estic acabant-me el desafío de contrarreloj en difícil, i haig de dir que no és bufar i fer ampolles precisament.

Una invitació?? doncs ja m'ho concretaràs ja. Que jo tot el que sigui "gorreig" ho rebo de bon grat xd

Vagi bé!

sesi ha dit...

Totalment d'acord, al nivell difícil els combos dels desafíos es tornen INHUMANS. Em referia als ultras (encara no domino la jerga XD), que com sol passar surten com xurros a pràctica i desafíos, però es resisteixen en arcade i versus (encara que a còpia de perseverància...).

Començo a patir el que em deies de l'online via wifi, Ubeinn... Costa un ou trobar partides, i el més probable quan s'en troba és que perdis la conexió a mig combat, i petardeja tant que no hi ha qui encadeni un parell de cops i un Shoryuken decent... No cambiaré el sistema, pro aproparé router i play. Que sigui el que déu vulgui.

Roger Vilaseca ha dit...

Doncs jo segueixo tan verd com sempre. A veure quan m'hi fico...

Sesi, a veure si es veritat i comences a pujar alguna història, cony xD

Sobre la proposta... ja t'explicaré