1 d’ag. 2008

"If you go straight long enough you'll end up where you were"



Ja tinc el joc revisat de l'estiu. And the winner iiiiis........ Final Fantasy XII! (sorprenentment)

Avui he prescindit de la meva migdiada (que Déu em perdoni) per fer una ullada al que ha donat de si en termes youtubians l' Electronic Entertainment Expo (E3 pa los amigos) de Los Angeles. Com em passa des de fa ja uns quants anys, amb cada títol tinc una lleugera sensació de déja vu. Aquest any no és una excepció (exceptuant, valga'm la redundàcia, l'aire fresc del Mirror's Edge, l'abstracte Little Big Planet i les joguines d'en Miyamoto-san). Mentre me'n faig creus de com 2 jocs amb premises tant diferents com el Resident Evil 5 i el Gears of War 2 poden arribar a assemblar-se tant, em pregunto si el Little Big Planet no serà només, en el fons, la idea del Paper Mario adaptada als nous corrents del cool 3D amb una mica de party game... Amb el Mirror's Edge no tinc temps de fer-me preguntes... Amb cada pas que dóna l'heroïna subjectiva del títol em quedo sense respiració... IM-PECHIONANTE

Però després recordes que una joguineta anomenada Street Fighter IV encara ha de veure la llum, revises què se n'ha vist a l'E3... i et veus obligat a penjar un video al blog. Passin i flipin:



PD: Necessito una dosi de Norma Còmics, una dosi de Sant Sebastià i una dosi de Sitges (a parts iguals)

1 comentari:

Ryu_gon ha dit...

Com ja et vaig comentar, al Bazar del live van penjar el mateix video en HD i quan el vaig veure vaig flipar en el bon sentit de la paraula.

Ja fa temps que porto dient que aquest SF tornarà a col·locar el nom de la saga allà on es mereix. Nanu, t'hauràs de gratar la butxaca perquè em sembla que a la Wii no el veuràs. És més, no hi pot córrer aquest joc.

Vagi bé!